Pazartesi

kimden: ılgaz kuruyazıcı
başlık: doktor
biçim: elektronik metin dosyası

İlk önce Kafine’de görürdük. Saçı falan uzundu, tüylü uzun kazaklar giyerdi. Bek Tu Dı Fiğçır’daki deli doktora benzerdi. Adını doktor koyduk. Saçı benzerdi yani. Sonra tanıştık. Az konuşurduk. Güzel konuşurdu. Sonra yok oldu ortalıktan. Sonra çıktı geldi. Askere gitmiş. O zaman ben askerlik nedir falan bilmezdim. Anlattı. Sıkılmış. Sıkmışlar. Sonra gene görür oldum orda burda. Bi kere yazın uyuyamıyordum. Yoga temrini varmış, onu anlattı. Yaptım. Uyudum. Sonra bi keresinde cici bi sevgilim vardı yanımda. “Nasıl buluyorsun son numaramı?” diye sorunca kızdı. Ondan bir daha son numaram diye bahsetmiyecekmişim. Valla kızdı. Korktum. Ondan bi daha son numaram diye bahsetmedim. Sonra bi kere Londraya gidiyorduk başka bi kızla. Hava alanında geldi. Kitap yazmış onu hediye etti. Başına yazı falan yazdı. Benden su gibi duru diye bahsetmiş. Bayıldım. Sonra gene rastlaşır olduk. Hala kahvaltıya gideceem hala görüşeceez.

Hiç yorum yok: