Pazartesi

kimden: semih ürersoy
başlık: aynalarını kıçına sok
biçim: elektronik posta metni

Aşağıda bir sanat etkinliği bahanesine sığınmış bir taciz mektubu görüyorum.
Bir de maharetmiş gibi 500000 kişiye gönderdiğinizi ve herkesten başkalarına da göndermesini istiyorsun.
Bu ne cüret!
Yaşamın ve aynaların beni ve geriye kalan binlerce insanı neden ilgilendirsin.

> merhaba,
> asagida verdigim link, siradisi bir sanat etkinligine dairdir.
> adi "aynalarimi istiyorum" olan bu sanat etkinligi,
> yasantimin on binlerce dogrudan, milyonlarca dolayli
> oznesine yonelik bir cagridir.
> bu linkin icerigine dair her "bilgi verici" gelisme
> (yayina girecek diger linkler, basili ilanlar, yapilan soylesiler vb.)
> size iletilecektir.
> ozu geregi, ulasabilecegi hicbir ozneden uzak kalmamayi hedefleyen bu etkinlik,
> 500000'i askin gecerli e-mail adresine ayni zamanda gonderilen bu mektup ile
> yolunu acmaya calismaktadir.
> yine de sizden, bu mektubu kisisel adres listenizdeki herkese yollamanizi istiyor,
> diliyorum. (hatta adres listelerinizdeki tum kisilerin kendi adres listelerine
> de yollamalarini...)
> ayrica asagidaki linkte yeralan ve cagrimi iceren ilanin,
> herhangi bir yazili basin organinda yayinlanmasi icin elinde guc ve olanak olan
> herkesten, bu sanat etkinliginin yolunu daha da acmaya yonelik yardimini bekliyorum.
> ben yola ciktim!..
> "aynalarimi istiyorum":
> http://www.superonline.com/sanat/aynalarimi_istiyorum.htm
> simdiden sagolun!
> hakan akcura

Hiç yorum yok: